بانکبانک و بیمه

تقدیر مدیرکل تعاون استان خراسان رضوی از عملکرد بانک توسعه تعاون

همزمان با هفته تعاون مهدی امین بیدختی با حضور در اداه کل تعاون اسان خراسان رضوی این روز را به مدیرکل و همکارانشان تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون مدیر شعب استان و هیات همراه با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی دیدار و هفته تعاون را به کارکنان و تمامی تعاونگران استان تبریک گفت.

محمد امین بابایی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات و پیگیری مشکلات اعتباری شرکت‌های تعاونی طی سخنانی اظهار کرد: تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش مهمی در توسعه استان دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با کارآفرینی ، اشتغال و تولید ملی در ارتباط است و علاوه بر آن ارتقای بخش تعاون و حل مشکلات تعاونی‌ها موجب پیدایش فرهنگ اعتماد و همدلی در جامعه می شود.

مهدی امین بیدختی هم ضمن ارائه برنامه های انجام شده در هفته دولت و تعاون گفت: طرح رونق تعاون ۲ ویژه تعاونی های تولیدی، تعاونی های غیرتولیدی و مشتریان تعاونی های مصرفی و تولیدی تدوین گردیده است که می تواند برای تعاونی ها جذاب و مفید باشد. امین بیدختی در ادامه افزود: وظیفه ما طبق اساسنامه حمایت از بخش تعاون می باشد و تلاش داریم تسهیلات کارگشا و ارزان قیمت مورد نیاز شرکت ها و اتحادیه های تعاونی و تعاونگران ساعی و کارآفرین در نقاط مختلف کشور را فراهم کنیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا