بانکبانک و بیمه

توافق بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با سازمان تعاون روستایی

بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با سازمان تعاون روستایی استان برای انعقاد تفاهم نامه به توافق رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی با حضور مدیرشعب استان و مدیر سازمان تعاون روستایی با موضوع همکاری های فی مابین برگزار شد.

در این دیدار مهدی امین بیدختی ضمن معرفی ظرفیت های موجود بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تعاونی ها گفت: بانک توسعه تعاون حمایت از بخش تعاون را به عنوان یکی از ماموریت های اصلی خود همیشه مدنظر قرار داده است و در عمل نشان داده ایم در راستای عمل به این وظیفه و رسالت در حال طی مسیر هستیم. وی با اشاره به فعالیت های سازمان تعاون روستایی استان و شرکت ها و مجموعه های فعال این سازمان در استان گفت: همه شعب بانک توسعه تعاون در سطح استان آماده خدمات دهی به سازمان تعاون روستایی است.

گفتنی است در این دیدار مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی با اشاره به تاریخچه این سازمان گفت: وظیفه ما توسعه روستایی وبخش کشاورزی از طریق تعاونی ها و تشکل ها است.مهندس آوان در ادامه افزود: یکی از وظایف دیگر ما در بخش کشاورزی و در راستای نیل به اهداف استراتژیک خرید محصولات کشاورزی وپایداری وتنظیم بازار وتوسعه پایدار روستا می باشد. حمایت های مالی در حوزه اعتباری و تسهیلاتی از دیگر وظایف مجموعه ما می باشد که همه اینها در قالب فرآیندهای بانکی تعریف می شود.

در ادامه این جلسه توافق برای همکاری های آتی فی مابین با موضوعات انتقال منابع این سازمان به بانک توسعه تعاون و دریافت خدمات در حوزه های مختلف صورت پذیرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا