بانکبانک و بیمه

همکاری بانک توسعه تعاون با صندوق حمایت از بخش کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد توسعه می یابد

حمایت های بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویر احمداز صندوق حمایت بخش کشاورزی استان ادامه خواهد داشت .

سرپرست مدیرشعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون ورئیس شعبه چمران یاسوج وکارشناس بازاریابی با مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان دیداروگفتگوکرد.

دراین نشست مهدی منتظری با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه محصولات کشاورزی ودامپروری گفت:بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات ویژه به فعالان و سرمایه گذاران این بخش، امادگی لازم وکافی را دارد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون یک بانک دولتی پویا و پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی وشخصی است .منتظری ادامه داد: با گسترش تعامل فی مابین وبا همکاری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می توان گام های مؤثری برای رونق در بخش کشاورزی ودامپروری برداشت.

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:این بانک آمادگی کامل را دارد تا به صورت ویژه اعضاء اتحادیه ها وتعاونی هایی که از طرف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی معرفی می شود به آنها تسهیلات اعطا کند.

در این نشست امین الله محمدی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان هم گفت: تعامل بسیار خوبی بین بانک توسعه تعاون و صندوق حمایت برقرار است.

وی افزود با تفاهنامه ای که بین بانک توسعه تعاون و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی وجود دارد ، اعضای اتحادیه ها وتعاونی های عضو این صندوق از بانک توسعه تعاون تسهیلاتی برای رونق کسب و کاردریافت می کنند که دریافت این تسهیلات بسیار کارگشا است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا