ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

توسعه شبکه ارتباطات سیار در اهواز و اندیمشک

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و پایداری ارتباطات سیار در ۲ شهرستان خبر داد و گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان‌های اهواز و اندیمشک با نصب و راه‌اندازی چهار دکل جدید پرسرعت تلفن همراه در مناطق پر ترافیک شهری توسعه یافت.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات نقاط کور و گسترش شبکه و پوشش حداکثری آنتن دهی، چهار سایت جدید پرسرعت همراه اول با تکنولوژی G۲، G۳، G۴ و  G۴.۵ در مناطق پر ترافیک شهری و با هدف توسعه، ارتقا و افزایش کیفیت شبکه ارتباطات سیار در شهرستان‌های اهواز و اندیمشک نصب و راه‌اندازی شد.

وی گفت: با وارد مدار شدن سایت‌های پرسرعت جدید در مناطق کمپلوی شمالی، کوی سپیدار و حصیرآباد اهواز به شبکه گسترده همراه اول از پروژه ۸+ توسعه ارتباطات سیار استان، مشکلات برخی نقاط کور این مناطق برطرف شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: همچنین پانزدهمین سایت پروژه فاز هشت توسعه خوزستان در شهرستان اندیمشک با تکنولوژی نسل ۲، سه و چهار راه‌اندازی شده است.

فلاح زاده عنوان کرد: با راه‌اندازی این سایت‌ها، تقویت حداکثری پوشش آنتن‌دهی و بهره‌مندی از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر برای مشترکان فراهم شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای چنین طرح‌های توسعه‌ای در شبکه ارتباطی سیار خوزستان، شاهد ارتقاء سطح کیفیت و پایداری شبکه در استان باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا