بانکبانک و بیمه

اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون استان مرکزی برای همکاری با شرکت واگن پارس

مدیر شعب استان مرکزی در بازدید از شرکت واگن پارس، با بیان اینکه حمایت از صنعت عامل ایجاد رونق تولید است، گفت: حمایت از صنعت ریلی به بهبود شرایط کارخانه های تولید ریل و واگن نیز می انجامد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، حسینی معصوم با تاکید بر ضرورت توجه به ناوگان ریلی در کشور، گفت: نبود منابع کافی ، سرمایه گذاری در این حوزه را طی سال های اخیر متوقف کرده است.

سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی ادامه داد: نبود منابع کافی سرمایه گذاری در این حوزه را طی سال های اخیر کند کرده است که بانک توسعه تعاون آمادگی دارد این شرایط را بهبود بخشد.

حسینی معصوم با بیان اینکه توجه به ناوگان ریلی و توسعه آن می تواند به اتصال شمال و جنوب و شرق و غرب کشور به یکدیگر و همچنین کسب سهم بیشتر از بازارهای بین المللی کمک کند، افزود: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد در قالب عقد تفاهم نامه شرایط مطلوبی را برای کمک به تولید واگن فراهم نماید.

مولانژاد مدیرعامل شرکت واگن پارس نیزبا اشاره به ضعف هایی که در صنعت هوایی کشور وجود دارد، تصریح کرد: شاید به دلیل تحریم ها نتوانیم هواپیما بخریم اما در حوزه ریلی توانمندی های بسیاری در کشور وجود دارد که استفاده از این ظرفیت ها برای بهبود شرایط لازم است.

گفتنی است، واگن پارس به عنوان بزرگترین شرکت سازنده انواع لوکوموتیو، واگن های باری، مسافری و مترو درخاورمیانه متولی اصلی تولید سیستم حمل و نقل ریلی کشور است و علاوه بر توان ساخت انواع واگن در حوزه بازسازی و تعمیرات خودروهای ریلی نیز مزیت دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا