امور زیربناییراه و ساختمان

حین عبور از فرودگاه امام در کنار مهمانان خارجی خجالت می‌کشم


به گزارش آرمان اقتصادی،، رستم قاسمی در آیین بهره‌برداری از باند ٢٩ چپ فرودگاه مهرآباد و و آغاز احداث ترمینال ١٠٠هزار متر مربعی این فرودگاه و کلنگ زنی مرکز پشتیبان کنترل فضایی کشور با بیان اینکه حال حمل و نقل کشور خوب نیست، اظهار داشت: در تمام بخش‌ها و شقوق حمل و نقل با مشکلات مواجه هستیم. به طوریکه سرعت قطار در بخش بار کمتر از ١٠ کیلومتر بر ساعت است و عمر بسیار از واگن‌ها و لوکوموتیو ها به بیش از دو برابر سن و عمرشان رسیده‌اید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴٠٠ هزار کامیون در حال تردد هستند که٢٠٠ هزار دستگاه کامیون همین امروز باید از ناوگان خارج شوند و سالانه چند هزار میلیارد تومان هزینه اضافه سوخت را برای ناوگان فرسوده می‌پردازیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت فرودگاه‌های کشور تاکید کرد: هر چند در فرودگاه‌های کشور اقدامات و کارهای بزرگی انجام شده اما وضعیت خوبی ندارند. بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشورهای خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.

وی ادامه داد: این فرودگاه‌ها در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست و در کنار مهمانان خارجی در حین عبور از تونل فرودگاه امام واقعا خجالت می‌کشم و این وضعیت فرودگاهی کشور در شأن مردم و جمهوری اسلامی ایران نیست.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا