بانکبانک و بیمه

نقش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار متوسط جامعه مؤثر است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر نقش این بانک در رفع محرومیت‌ها و توانمندسازی اقشار متوسط جامعه تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به همراه «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان خراسان جنوبی، در دفتر آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی حضور یافت و با وی دیدار کرد.
در این دیدار، آیت‌الله عبادی ضمن تقدیر از خدمات شایسته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای محرومیت‌زدایی و پرداخت وام قرض‌الحسنه به آحاد جامعه، بر نقش مؤثر وام‌های این بانک در توانمندسازی اقشار متوسط جامعه و لزوم حمایت سازمان‌ها و نهادها از این خدمات تأکید کرد.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در این دیدار ضمن تشریح دستاوردها و اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جهت حل مشکلات اشتغالزایی و کارآفرینی از طریق پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بیان داشت: این بانک فعالیت اصلی خود در سال جاری را در حوزه ازدواج، فرزندآوری، سلامت، کارآفرینی و معیشت متمرکز کرده است.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۹۰ درصد منابع خود را به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به آحاد جامعه و زمینه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی اختصاص داده است. این بانک توجه به کارآفرینی، اشتغال و ازدواج خصوصاً در مناطق دورافتاده و محروم کشور را در دستور کار دارد که راه‌اندازی پیشخوان مجازی بانک فرصتی در جهت خدمت‌رسانی بانک و بهره‌مندی همه اقشار از خدمات قرض‌الحسنه است.
در ادامه جلسه «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان خراسان جنوبی، ضمن تأکید بر لزوم ارتباط مؤثر بانک و ائمه جمعه استان، قرض‌الحسنه را ریشه رشد و افزایش ارزش در جامعه دانست و اظهار داشت: همان طور که خداوند در قرآن کریم تأکید زیادی بر قرض‌الحسنه کرده و وعده چندین برابر شدن آن را داده، این بانک مصداق عینی این آیات الهی است که با جمع آوری منابع قرض‌الحسنه با کمک پرسنل جوان خود توانسته کمک شایانی در راستای محرومیت‌زدایی اقشار مختلف جامعه کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا