بانکبانک و بیمه

تسهیلات قرض الحسنه بانک توسعه تعاون بوشهر در بخش مشاغل خانگی از مرز ۴۵۴ میلیارد ریال گذشت

بانک توسعه تعاون بوشهر به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی ، رویکرد حمایت از کسب و کارها ، اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی اقشار کم درآمد در جامعه را یکی از سیاست هاو اولویت های مهم این بانک دولتی در سال جاری برگزیده است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، این بانک سال گذشته در مجموع ۵۷۶ فقره به مبلغ ۲۱۷ میلیارد ریال و تا پایان آبان ماه سال جاری نیز در مجموع ۴۱۰ فقره به مبلغ ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش مشاغل خانگی به صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای ایجاد و توسعه کسب و کار های مشاغل خانگی و افزایش میزان اشتغال در استان بوشهر پرداخت کرده است.

بیشترین تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون دربخش مشاغل خانگی استان بوشهر به ترتیب در شعب شهرستان بوشهر،برازجان و کنگان به متقاضیان معرفی شده در سال جاری پرداخت شده است .

یکی از اهداف بانک توسعه تعاون ،پیروی از سیاست ها و راهبرد های نظام اقتصادی کشور و ارائه خدمات بانکی به تمامی مشاغل خرد و متوسط،کارآفرینان وعموم تعاون گران است.

گفتنی است نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در بخش مشاغل خانگی ۴ درصد ، با حداکثر بازپرداخت ۸۴ ماهه و سقف فردی ۱۵۰ میلیون تومان است .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا