امور زیربناییراه و ساختمان

صاحبان واحدهای مسکونی خالی در گیلان اعمال قانون شوند

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه واحدهای مسکونی خالی در استان شناسایی و معرفی شوند، گفت: صاحبان این واحدهای مسکونی اعمال قانون شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اسدالله عباسی ظهر شنبه در شورای عالی مسکن گیلان اظهار کرد: کنترل و نظارت بازار مسکن در اولویت متولیان امر قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم شفاف سازی اقدامات صورت گرفته در بخش پرداخت تسهیلات مسکن افزود: گزارش کاملی از نحوه عملکرد پرداخت‌های تسهیلات حوزه مسکن ارائه شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه واحدهای خالی در استان شناسایی و معرفی شود، بیان کرد: صاحبان واحدهای خالی در گیلان اعمال قانون شوند.

عباسی با اشاره به اقدامات خوب در حوزه جوانی جمعیت در گیلان، اضافه کرد: گام‌های مثبتی در حوزه تحقق جوانی جمعیت در بخش مسکن برداشته شده که باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به محدودیت زمین در برخی شهرستان‌های گیلان، افزود: تکرار بهانه مشکل کمبود زمین در شهرستان‌ها قابل پذیرش نیست باید دنبال راهکار مناسب در این بخش باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم جدیت بیشتر در ساخت و سازها و اجرای نهضت ملی مسکن در استان بیان کرد: بروز رسانی داده‌ها در بخش ساخت و سازها و اجرای مسکن ملی در اولویت قرار گیرد.

عباسی با تاکید بر بازآفرینی بافت فرسوده در گیلان اضافه کرد: مدیران شهری در بازآفرینی بافت فرسوده جدیت بیشتری به خرج دهند و گزارشی از عملکرد در این بخش ارائه شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا