امور زیربناییراه و ساختمان

روزانه ٣۵ هزار تماس با ١١٠ در تهران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: تنها در مرکز فوریت‌های ١١٠، روزانه ٣۵ هزار تماس گرفته می‌شود و هر سه ثانیه یک بار تماس گرفته و نیروی انتظامی این بخش پاسخ می‌دهند که در روز ١٧ هزار از این تماس‌ها علمیاتی می‌شوند. ۵۴ درصد آنها در حوزه انتظامی و ۴۴ درصد راهبر و مابقی در حوزه راهور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی، غلامرضا صالحی در مراسم امضای تفاهمنامه مشترک بین بنیاد مسکن و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گران‌ترین کالا در سبد هزینه خانوار موضوع مسکن است که قسمت عمده هزینه‌‌های سبد خانوار را به خود اختصاص داده است، گفت: نیروی انتظامی باید تنها دغدغه آرامش جامعه را داشته باشد. این وظیفه خطیر، برعهده پلیس است اما ما هم این وظیفه را داریم که به سهم خودمان تلاش کنیم تا دغدغه کارکنان نیروی انتظامی را کاهش دهیم. 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این تفاهمنامه ساخت مسکن در مناطق مختلف تهران برای حافظان امنیت کشور و نیروی انتظامی تهران را برعهده داریم، اظهار داشت: کارکنانی از نیروی انتظامی که اخیرا امکانات دولتی استفاده کردند و فرم ج آنها هم قرمز شده اما در حال حاضر مسکن ندارند از منابع بنیاد مسکن خانه‌دار می‌شوند و کارکنانی که فرم ج سبز است از طریق سامانه نهضت ملی مسکن می‌توانند تقاضای خود را ثبت کنند و سایت برای آنها باز می‌شود.

همچنین بخوانید

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا