انرژی

۳۵ طرح برق‌رسانی شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: ۳۵ طرح برق‌رسانی با اعتبار بیش از ۲۳۸ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر، بهره‌برداری شد.

محمدرضا علیپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر اجناس مورد نیاز کشور در زمینه صنعت برق، به خارج کشور وابسته بودند اما امروز با تلاش و پشتکار جوانان این آب و خاک در تمام زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که در طول سال‌های اخیر و به منظور استفاده بهینه از منابع ملی و در مناطق شهری، روستایی و حاشیه نشین شهرستان کارون انجام شد، سرعت بخشیدن به روند اجرا و احداث شبکه برق به شکل گسترده در این شهرستان است.

علیپور عنوان کرد: در این راستا ۳۵ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۲۳۸ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر، به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور برق شهرستان کارون با اشاره به جزییات طرح‌های بهره‌برداری شده در دهه فجر ادامه داد: پروژه‌های نصب ۵۲ دستگاه ترانسفورماتور، توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف در مناطقی همچون اسلام آباد، شهرک نور، روستای غزاویه کوچک، روستای امام حسین (ع)، عمیره، منطقه شکاره یک، کوی مهدیس، کوی شریعتی یک، شیرین شهر، شکاره ۳، کانتکس، کوی خزامی، درویشیه، روستای عماشیه، روستای سویسه ابوناگه و شهرک تقوی اجرا و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا