بانکبانک و بیمه

بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک علی آباد کتول

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول گفت: بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر نظارت بر بازار مسکن توسط کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات، از بنگاه های مشاور املاک شهرستان علی آباد کتول بازرسی شد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، نیما رضایانی رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، شهرستان‌های گلستان نیز نسبت به بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک اقدام کردند.

وی افزود: بر این اساس، در فرمانداری‌های استان نیز جلساتی برگزار و پس از شناسایی بنگاه‌های مشاور املاک هر شهرستان، بازرسی‌های مستمر از این واحدهای صنفی انجام شد.

رضایانی ادامه داد: در راستای این بازرسی‌ها، بنگاه‌های مشاور املاک سطح شهر علی آباد کتول بازرسی و اقدامات لازم برای کنترل بازار مسکن و جلوگیری از سوداگری در حوزه انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول همچنین یادآور شد: شهرستان علی آباد کتول ۱۵۵ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که از این تعداد ۱۲۹ واحد صنفی دارای پروانه معتبر،۲۰ مشاور املاک پروانه منقضی و تعداد ۶ مشاور املاک فاقد پروانه هستند.

وی در انتها عنوان کرد: تا کنون ۹۰ بنگاه مشاور املاک برابر با ۶۰ درصد واحدهای صنفی در این شهرستان بازرسی شده و متخلفین بیش از ۱۱۶ میلیون ریال جریمه نقدی شده‌اند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا