انرژی

نماینده دشتستان: حق جوانان و نخبگان بوشهر را از وزیر نفت مطالبه می کنیم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اعتراض به وزارت نفت گفت: متاسفانه نتایج ملموسی از اقدامات وزارت نفت در شهرستان دشتستان دیده نشده است و این مسئله موجب نارضایتی مردم از وزارت نفت شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدباقر سعادت در نطق امروز (چهارشنبه) خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر نفت می خواهم پاسخ مستدلی درباره عملی نکردن مصوبه استفاده از نیروهای بومی بوشهر و دشتستان را در صنایع نفت و گاز بیان کند، اظهار کرد: چرا آسیب‌های زیست محیطی نفت و گاز و محرومیت برای مردم بوشهر باشد و اشتغال و منافع آن برای دیگران؟

وی در ادامه افزود: استخدام‌های شرکت نفت به گونه‌ای است که نخبگان بوشهر از جذب محروم می شوند ما جلوی این اجحاف آشکار خواهیم ایستاد و حق جوانان و نخبگان بوشهر را مطالبه می کنیم.

همچنین بخوانید

سعادت همچنین خظاب به زنگنه گفت: از وزیر نفت تقاضا دارم بگوید انعقاد نفت با شرکت ایرانی نروژی با مبلغی پایین‌تر از حد معمول چگونه توجیه می‌شود.

وی همچنین با تشکر از نوبخت و وزیر بهداشت برای تعامل سازنده با نمایندگان و اختصاص اعتبار اولیه برای بیمارستان برازجان، خواستار تخصیص بودجه برای تکمیل این پروژه شد.

نماینده مردم دشتستان در بخش دیگر از نطق خود با بیان اینکه با سرمایه مردمی عظیمی که دولت دارد انتظار این است که دولت در رفع نیازهای  مردم عمل کند گفت: از دولت مطالبه حل مشکلات مردم به ویژه اقشار کم درآمد، تحقق حداکثری آزادی‌های مشروع و قانونی، حمایت از رسانه‌های مجوزدار، ایجاد اشتغال، رفع موانع سرمایه‌گذاری خصوصی، شفاف سازی اقتصادی، مبارزه جدی با فساد، دفاع تمام قد از حقوق شهروندی، استفاده از مدیران همراه و رفع مشکلات کارگران، کشاروزان، کارمندان، دانشجویان و فرهنگیان دارم.

سعادت در پایان با بیان اینکه رای قاطع و بالای مجلس به وزرای پیشنهادی دولت نشان دهنده همدلی دولت و مجلس است گفت: باید از این فرصت فراهم شده برای خدمت به مردم استفاده کرده و ‌آن را غنیمت شمریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا