خودروصنعت، معدن، تجارت

شانه به شانه خودروهای وارداتی پیش می‌رویم/توسعه خدمات پس از فروش فراتر از انتظار مشتریان

معاونت فروش برند ام وی ام به برگزاری مراسم قرعه کشی بین خریداران خودرو ام وی ام ۳۱۵ اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با برگزاری برنامه های مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان برقرار کنیم به علاوه به دنبال توسعه خدمات پس از فروش و ارائه خدماتی فراتر از انتظار مشتریان هستیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، اکبری با بیان اینکه مدیران خودرو به دنبال افزایش کیفیت محصولاتش است، اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت از پشتیبانی شرکت اصلی  برخوردار بوده و با توافقات صورت گرفته با ایجاد فاز دوم کارخانه در منطقه ویژه تجاری ارگ جدید بم به دنبال ایجاد تکنولوژی‌های رباتیک در حوزه تولید هستیم.

او در  ادامه با اشاره به برنامه های شرکت برای فزایش ظرفیت به میزان ۱۰۰ هزار دستگاه، تصریح کرد:ا میدوارم با پشتیبانی مناسب سازمان‌های مربوطه سرعت بیشتری به این روند بدهیم و شاهد توسعه بیشتر باشیم.

معاونت فروش برند ام وی ام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محصولات مدیران خودرو استانداردهای ۸۵ گانه اعلام شده از سوی وزارت صنعت  را دارا خواهد بود، تاکید کرد: می‌توانم ادعا کنم که ما در این حوزه جدی ترین شرکت هستیم  و پیش از این با پیروی از قوانین موجود و استاندارهای تعیین شده سعی کردیم در این حوزه پیشتاز باشیم.

او  درباره دستورالعمل جدید واردات خودرو که محدودیت‌هایی را در پی داشته است، گفت: ما  از ممنوعیت استقبال نمی کنیم اما نکته این است که همواره خودمان را رقیب خودروهای وارداتی  می‌دانستیم و  حتی پیش از اینکه محدودیت ایجاد شود در  زمینه گارانتی فراتر از الزامات دولتی پیش رفتیم و ۱۵۰ هزار کیلومتر طی مسافت و همچنین به تازگی دو سال سرویس رایگان را برای خریداران محصولات مدیران خودرو در نظر می گرفتیم.

اکبری با اشاره به اینکه این خدمات برای سی بی یو ها الزامی است، گفت:ما این خدمات را ارائه می دهیم تا شانه به شانه محصولات وارداتی در بازار حضور داشته باشیم و با افزایش کیفیت، ارتقاء آپشن ها و محصولات جدید و  گسترش نمایندگی در سراسر کشور  به دنبال رقابت هستیم و از هر فرصتی برای رقابت با سی بی یو ها استفاده می کنیم.

معاونت فروش برند ام وی ام به برنامه‌های مدیران خودرو برای ارتقای کیفیت خودروها و تغییر نگاه حاکم نسبت به خودروهای چینی، اظهار کرد: به دنبال توسعه خدمات پس از فروش و ارائه خدماتی فراتر از انتظار مشتریان هستیم ضمن اینکه مدعی هستیم که دارای یکی از بهترین ضریب ‌های تامین قطعات یدکی در  ایران هستیم.

اکبری همچنین به برگزاری مراسم قرعه کشی بین خریداران خودرو ۳۱۵  اشاره و اظهار کرد: مراسم قرعه کشی ۳ برنده خوش شناس سفر به روسیه و ۱۵ سرویس دوره ایی رایگان برای یکسال برگزار برندگان معرفی شدند ضمن اینکه با توجه به استقبال خریداران از این طرح، این کمپین ریک ماه دیگر تمدید شد تا فرصت برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای ۳ نفر دیگر از این خریدران مهیا شود.

به گفته او شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش است با برگزاری برنامه های مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خودرو برقرار کند و از نظرات مختلف آنها در طول استفاده از محصولات خود با خبر شده و دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده مستمر کند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا