امور زیربناییراه و ساختمان

اعلام محورهای مسدود/مردم ساعت‌های طولانی به دلیل لغزندگی جاده و کولاک در راه‌‌ها مانده‌اند

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با اعلام محورهای مسدود گفت: تردد در مسیر تهران- قم و تهران -کرج خودرو به خودرو انجام می‌شود، اما امکان مسافرپذیری در این مسیرها وجود ندارد.

سردار موسی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها وجاده‌های کشور گفت: محورهای قزوین_ زنجان، تهران_ قم، تهران _ساوه، قزوین _ رشت همچنان مسدود است.

او با اعلام بازگشایی محور هراز گفت: تردد خودروها در مسیر قم‌ – تهران، تهران_ قم، کرج _ تهران و تهران_ کرج خودرو به خودرو در حال باز شدن است. و امیدواریم وضعیت بهبود پیدا کند، اما این به معنی این نیست که ما در این محورها آماده پذیرش مسافران دیگر هستیم و همچنان از مسافران می‌خواهیم از تردد در این مسیر خودداری کنند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مردم ساعت‌های طولانی به دلیل لغزندگی جاده و کولاک در راه‌‌ها مانده‌اند، گفت: نیروهای پلیس راه و عوامل راهداری در جاده‌ها و راه‌ها مشغول فعالیت هستند تا بتوانند محورها را برای تردد آماده کنند اما حتی اگر یخ‌زدگی سطح راه‌ها و جاده‌ها برطرف شود با وجود کولاک همچنان عبور و مرور در این مسیرها میسر نیست.

سردار امیری با تاکید براینکه تا امکان ایمن عبور و مرور در راه‌ها فراهم نشود، اجازه تردد داده نمی‌شود، گفت: ما ناچار هستیم شرایط را به حداقل قابل قبول برسانیم و اصراری برای بازگشایی مسیرها در شرایط ناایمن نداریم.

او با با بیان اینکه شرایط جوی باید برای بازگشایی معابر مساعد باشد، گفت: تا فردا شرایط جوی و کولاک در محورها وجود دارد و در برخی از محورها امکان سفر اصلا وجود ندارد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا