صنعت، معدن، تجارتمعدن

کرباسیان ارائه می کند: اقدامات و برنامه های کلان در زنجیره فولاد

رییس هیات عامل ایمیدرو در هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن، اقدامات و برنامه های کلان زنجیره فولاد کشور را ارئه می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در این همایش مهدی کرباسیان به ارائه توسعه، تولید، برنامه ها در چشم انداز فولاد، زیرساخت، اکتشاف، صادرات، فن آوری، حمل و نقل، نیروی انسانی و سیاستگذاری این حوزه در زنجیره فولاد می پردازد.

در این همایش به اقدامات و سیاست گذشته که سبب افزایش تولید و توسعه صادرات شد و نیز سیاست های آتی در این حوزه اشاره خواهد شد.

هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد ۱۰ و ۱۱بهمن ماه با حضور مقامات عالی و شرکت های معتبر داخلی و خارجی در مرکز همایش های صدا وسیما برگزار می شود.

محورهای همایش عبارتند از: توسعه متوازن فولاد و سنگ آهن در افق۱۴۰۴، تولید فولاد باکیفیت صادرات محور(تکنولوژی نوین، کیفیت و…)، تامین مالی در صنعت فولاد، عوامل موثر بر قیمت تمام شده و بهینه سازی آن، فرصت ها و تهدیدهای خصوصی سازی صنعت فولاد.

در میان شرکت کنندگان همایش اسامی شرکت های معتبر خارجی همچون اتوتک، دانیلی،سارایه و اس ام اس به چشم می خورد. از جمله شرکت کنندگان داخلی همایش نیز می توان به وزارت صمت، ایمیدرو، شرکت ملی فولاد ایران، ایریتک، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن و..اشاره کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا