امور زیربناییراه و ساختمان

ورود ۶ فروند هواپیمای جدید تا پایان سال/ ادامه مذاکرات با ATR بر سر قطعات یدکی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی دو فروند ایرباس تا یک ماه دیگر وارد ناوگان ایران ایر می شود، گفت: تا پایان سال ۴ فروند ATR تحویل می گیریم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، اصغر فخریه کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان سال ۶ فروند هواپیمای جدید وارد ناوگان ایران ایر می‌شود، اظهار داشت:  2 فروند ایرباس ۳۳۰ جدید در اسفند ماه از قراردادهای ایران ایر و ایرباس وارد ناوگان هوایی کشور می‌شود.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: همچنین تا پایان امسال ۳ تا ۴ فروند ATR از کمپانی سازنده تحویل می‌گیریم.

فخریه کاشان با بیان اینکه مذاکرات با نمایندگان کمپانی هواپیما ساز ATR ادامه دارد، اظهار داشت: در روزهای آینده مجددا نمایندگان ATR به تهران می‌آیند و جلسات ادامه دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:  مذاکرات با ATR  بر سر قطعات یدکی هواپیما ادامه دارد و مسائلی درباره موتورهای ATR داریم که در حال بررسی است و باید در این‌باره به تفاهم نهایی برسیم.

فخریه کاشان درباره زمان نهایی شدن قرارداد خرید هواپیما از ATR  افزود: موتورهای ATR ساخت کشور کانادا است و باید نسبت به قطعات یدکی و قرارداد این هواپیما مطمئن شویم، در این راستا پیگیری‌ها و جلسات ادامه دارد و یکسری نکات فنی است که باید بررسی دقیق شود.

وی گفت: باید مسائل در این باره بررسی و حل شود و هروقت مسائل دوطرف حل شد قرارداد منعقد می‌شود.

فخریه کاشان همچنین درباره ارزش قرارداد خرید ۲۰ فروند ATR گفت: ارزش قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR ، ۴۰۰ میلیون دلار است.


منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا