انرژی

همچنان راه دسترسی به محل حادثه هواپیما وجود ندارد

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از پیگیری فوری حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خبر داد و گفت: متاسفانه همچنان راه دسترسی به محل حادثه وجود ندارد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، عدل هاشمی پور گفت: مجمع نمایندگان استان بلافاصله پس از دریافت خبر سقوط هواپیما صحن مجلس را ترک کرده و در جلسه ستاد بحران کشور که در سازمان هواپیمایی برگزار شد، شرکت کردند.

وی اظهارکرد: در این جلسه که وزیر راه و مسئولان هلال احمر و هواشناسی نیز حضور داشتند تمام گزارشات مورد نیاز را دریافت کردیم و ابعاد گوناگون حادثه مورد بررسی جدی قرار گرفت. 

همچنین بخوانید

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام امکانات مورد نیاز از ۴ استان برای دسترسی به محل حادثه بسیج شده‌اند اما شرایط بد جوی و صعب العبور بودن منطقه مانع از ورود به محل حادثه است.
هاشمی پور ضمن ابراز تالم و تاثر فراوان از وقوقع این حادثه و عرض تسلیت به بازماندگان اضافه کرد: از هموطنان، هم استانی ها و بالاخص خانواده های مصیبت زده استدعا دارم گزارشات مربوط به حادثه را از طریق مراکز ذیصلاح دنبال کرده و از رفتن به محل حادثه جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا