ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تعویض مودم‌های اپراتور دوم برای بهبود کیفیت اینترنت

مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه تعویض مودم‌های وایمکس ایرانسل را در جهت اختصاص تمامی پهنای باند موجود به TD-LTE و بهبود کیفیت اینترنت ثابت اعلام کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علیرضا قلمبر دزفولی عصر امروز در مراسم گزارش فعالیت‌ها و پروژه‌های ایرانسل که به مناسبت هفته ارتباطات و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، با اشاره به تعویض مودم‌های وایمکس ایرانسل تا پایان اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: در صورت موافقت رگولاتوری، با تعویض مودم‌های وایمکس به اینترنت ثابت TD-LTE از ۳۱ اردیبهشت، تمامی پهنای باند به TD-LTE اختصاص می‌یابد. اما اگر ۵۵ مگاهرتز فضا را به  TD-LTE اختصاص ندهیم، مردم برتری این سرویس را متوجه نمی‌شوند.

وی با تاکید بر افزایش مصرف دیتا در مشترکان ایرانسل بیان کرد: مصرف دیتای دنیا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸، افزایش چهار برابری داشته اما ایرانسل افزایش ۵۵ برابری داشته است؛ البته این موضوع می‌تواند به علت عقب‌ماندگی توسعه تکنولوژی ایران نسبت به جهان هم باشد.

همچنین بخوانید

قلمبر دزفولی همچنین با اشاره به لزوم توسعه اینترنت در مناطق کمتر توسعه‌یافته خاطرنشان کرد: ایرانسل به دنبال این است که یک گوشی ارزان‌قیمت را به کار بگیرد که روستاییان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا