صنعت، معدن، تجارت

سیاست دولت ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی است

گرمسار – معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از اولویت‌های مهم دولت را ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: در این راستا به دنبال تکمیل زنجیره تولید هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محسن صالحی نیا بعدازظهر دوشنبه در همایش تجلیل از صنعتگران گرمسار، ضمن بیان اینکه ارتقای ظرفیت واحدهای تولید سیاست دولت است، تأکید کرد: ظرفیت تولید در حالی به یکی از اولویت های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بدل شده که از آن می‌توان به‌مثابه راهی به‌سوی اشتغال از طریق تولید یادکرد.

وی بابیان اینکه گام بعدی دولت پس از ارتقای ظرفیت تولید، تکمیل زنجیره تولید از کارگر تا مصرف‌کننده است، افزود: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح مدیریت محدودیت‌های بین‌المللی را در دستور کار مدیران و مسئولان بخش صنعت استان‌ها قرار دهیم قطعاً شاهد ایجاد و تکمیل زنجیره تولید خواهیم بود.

همچنین بخوانید

ضرورت تحقق شعار سال

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین خواستار اهتمام ویژه مسئولان دستگاه‌های مرتبط با تولید به مقوله شعار سال و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین‌باره شد و بیان کرد: حمایت از تولید در زنجیره تولید باید به‌گونه‌ای باشد که مانعی در مسیر تولید ایجاد نشود.

صالحی نیا با تاکید بر اینکه کالاهای صادراتی نقش مؤثری در تأمین منابع ایران دارند، گفت: رفع موانع موجود در سمیر تولید یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در چند سال گذشته محسوب می شود که همچنان نیز ادامه دارد.

وی در پایان و درباره واحدهای صنعتی استان سمنان نیز توضیح داد: تسهیلات رونق تولید سهمیه‌بندی نیست و واحدهای صنعتی می‌توانند با توجه به ظرفیت‌های موجود نسبت به دریافت این تسهیلات بدون محدودیت مالی اقدام کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا