صنعت، معدن، تجارتمعدن

صدور ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال بیمه نامه و ضمانت نامه معدنی

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در گزارشی عملکرد یک سال گذشته خود را به تفکیک دوره های مختلف اعلام کرد. طبق این گزارش ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال بیمه نامه و ضمانت نامه معدنی در سال ۹۶ توسط این صندوق صادر شد.

” form=”content_form” onfocus=”try{keydownForm(document.getElementById(‘content_form’));}catch(ex){}” >

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از ابتدای فعالیت خود تا کنون یک هزار و ۶۸۲ فقره بیمه نامه صادر کرده که ارزشی بیش از ۶ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال برخوردار است.

همچنین بخوانید

از این تعداد، در بخش اعتباری بهره برداری و فرآوری ۶۶۳ فقره ضمانت نامه به ارزش ۵هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال و در بخش سرمایه گذاری یک هزار و ۱۹ فقره بیمه نامه به ارزشی بیش از ۸۰۵ میلیارد ریال بیمه نامه صادرشده است.

بیمه نامه ها و ضمانت نامه های صادره

این صندوق در حوزه صدور ضمانتنامه در بخش های اعتباری بهره برداری و واحدهای فرآوری و کانه آرایی فعالیت چشمگیری داشته است و ۳۲ فقره ضمانت نامه و بیمه نامه به ارزش ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال صادر کرد.

گزارش عملکرد ۶ماهه

در ۶ ماهه منتهی به خرداد ۹۷ به طور کلی ۱۸ فقره ضمانتنامه و بیمه نامه به ارزش ۶۷۳.۷ میلیارد ریال صادر شده که از این آمار ۱۰فقره به ارزش ۶۶۱.۸میلیارد ریال در بخش اعتباری و ۸فقره به ارزش ۱۱.۹ میلیارد ریال در بخش سرمایه گذاری صادر شده است.

گزارش عملکرد ۳ماهه

در ۳ ماهه بهار از مجموع ۱۰ فقره بیمه نامه به ارزش ۱۶.۶ میلیارد ریال، ۵ فقره به ارزش ۹میلیارد ریال ضمانتنامه و ۵ فقره بیمه نامه به ارزش ۷.۶میلیارد ریال برای بخش سرمایه گذاری صادر شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا