صنعتصنعت، معدن، تجارت

تولید بی رمق تر از همیشه!

رئیس هیئت مدیره شرکت پانیذسازان دانا گفت: صنعت و تولید هر روز نسبت به گذشته لاغر و ضعیف تر می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسین قنطار در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: بخش تولید امروز با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است و این موضوع برکسی پوشیده نیست.

وی همچنین در خصوص ادعای برخی از مسئولان که شرایط تولید در مملکت مناسب و امن است، اظهارداشت: متاسفانه چنین حرفی به هیچ وجه واقعیت ندارد چرا که تولیدکنندگان در یک موقعیت بسیار سختی بسر می برند.

همچنین بخوانید

رئیس هیئت مدیره شرکت پانیذسازان دانا گفت: مسئولان باید با مردم واقع بینانه، صادق و شفاف صحبت کنند اگر چین فضای فراهم باشد بدون شک رشد و پیشرفت بهتری را در جامعه تجربه خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: اگر حکومت با مردم حکومت کند بهتر از اینکه بر مردم حکومت کند.

قنطار ضمن تاکید بر اینکه حمایت از تولید باید از حرف به عمل تبدیل شود، اظهارداشت: بدون شک تولید تنها با شعار، حرف، بنر، همایش و سمینار ره به جای نخواهد برد.

وی به رادیو اقتصاد گفت: برای گذر از گردنه سخت تحریم و محددیت های بین المللی باید به مسئله تقویت تولید داخلی بیش از گذشته توجه کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت پانیذسازان دانا افزود: برای جلوگیری از بروز انواع بیماری ها و توجه به تندرستی در انتخاب ظروف برای پخت غذا باید نهایت دقت صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی کشورهای پیشرفته دنیا امروز از ظروف چدنی برای پخت غذا استفاده می کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود دنیا به سمت استفاده ظروف پیرکس در حال حرکت است، گفت: پیرکس یک شی خنثی است.

قنطار افزود: یکی از معضلات پیرکس اینکه غذا به این ظروف می چسبد بنابراین قبل از پخت غذا باید با روغن فراوان چرب شوند.

وی اظهارداشت: شرکت پانیذسازان دانا برای نخستین بار در دنیا توانسته با ایجاد پوشش مناسبی روی ظروف مزبور این مشکل را رفع کند.


رئیس هیئت مدیره شرکت پانیذسازان دانا ضمن معرفی شرکت تحت مدیریت خود گفت: این شرکت هم اکنون با بهره گیری از متخصصان مجرب و فناوری های نوین قالب های فلزی ظروف را طراحی و با ماشین های پیشرفته ساخته و با استفاده از آلیاژ بهداشتی آلومینیوم (فاقد سرب) و ماشین آلات مدرن ریخته گری ظروف آشپزخانه در اندازه های مختلف و با کیفیت عالی را تولید می کند.

وی افزود: شرکت پانیذسازان دانا در راستای گسترش فعالیت های تولیدی و ارتقای تنوع محصولات و نیز افزایش بهداشت و سلامت مصرف کنندگان تولید انبوه و بهینه ظروف تمام چدنی را در دستور کار خود قرار داده است.

قنطار در ادامه از مزایای این ظروف را حفظ حرارت و انتقال تدریجی به مواد غذایی، حفظ خواص مواد مورد طبخ، خوش طعمی غذا به دلیل پخت اصولی مواد غذایی و غیره برشمرد.

برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «الهام مصطفوی و حمیده سلطانی» با هدف معرفی، ترویج، و تبلیغ کالای ایرانی، تولید داخلی و حمایت ازتولید کنندگان داخلی و مقابله با مصرف بی رویه کالای خارجی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا