ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سامسونگ هرساله گوشی هوشمند تاشدنی به بازار عرضه می‌کند

طبق برخی اخبار منتشر شده، گویا به‌زودی باید به دیدن گوشی‌های تاشدنی سامسونگ عادت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گفته می‌شود در کنفرانس روز توسعه‌دهندگان سامسونگ که در شهر سئول برگزار می‌شود؛ می‌توانیم شاهد چشم‌اندازی از گوشی‌های هوشمند تاشدنی سامسونگ باشیم. باید گفت که این همایش قرار است سالیانه برگزار شود، اما چرا سالیانه؟

سامسونگ هرساله گوشی هوشمند تاشدنی به بازار عرضه می‌کند

همچنین بخوانید

مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، دی‌جی کُه (DJ Koh) که اخیراً درباره‌ی برنامه‌های این شرکت صحبت کرده است، افزود که به‌لطف سه‌گانه‌های گلکسی اس ۱۰ و گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی اف (Galaxy F)، آینده‌‌ی شرکت در سال بعد بسیار بهتر از سال جاری خواهد بود.

و البته تولید گوشی‌های سری اف ادامه خواهد داشت، همان‌طور که دیجی کُه گفته است باید هرساله منتظر گوشی‌های هوشمند تاشدنی این شرکت باشیم و به نظر می‌آید همین حالا هم طرح این گوشی‌ها را در میان نمونه‌های اولیه در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگِ سان‌فرانسیسکو دیده باشیم.

طرح‌های ثبت اختراع این شرکت نشان از آن دارد که این گوشی‌ها قابلیت تا شدن به داخل دارند و صفحه‌نمایش آن‌ها در حالت باز تمام صفحه و در حالت بسته نیمی از آن را پوشش می‌دهد. در هر حالت این صفحه می‌تواند به دو قسمت تقسیم شده یا به‌سمت یکی از لبه‌های گوشی منتقل شود.

منبع
زومیت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا