بانکبورسبورس اوراق

موسسه اعتباری ملل با نماد «وملل» زیان هر سهم خود را کاهش داد

نسبت به دوره مشابه سال 96؛

شرکت اعتباری ملل در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷، مبلغ ۴۰۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۵۹ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت اعتباری ملل با سرمایه ۶ هزار و ۶۰ میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ ۲ هزار و ۴۴۳ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۰۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۵۹ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

“وملل” این تغییر را به سبب افزایش ۷۹ درصدی جمع درآمدهای مشاع و همچنین کاهش ۳۴ درصدی سود علی الحساب سپرده‌های سرمایه گذاری اعلام کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۹۲۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

یادآوری می‌شود، شرکت اعتباری ملل در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، زیان خالص را مبلغ ۵ هزار و ۹۸۰ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۹۸۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا