بانک و بیمهپرداخت الکترونیکصوتکسب و کار

حضور پررنگ استارآپ ها در نمایشگاه حمل و نقل

 

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از حضور پر رنگ استارت آپ های حمل و نقلی در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  شهرام آدم نژاد در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز حمل و نقل افزود: این نمایشگاه صبح امروز ( یکشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شده است.

وی همچنین با بیان اینکه سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته از امروز به مدت سه روز آماده بازدید اهالی صنعت حمل و نقل است، اظهارداشت: نمایشگاه مزبور در راستای انتقال دستاوردها، یافته ها، توانمندی ها و تجربیات حوزه حمل و نقل و با هدف همگرایی بیشتر در این عرصه با حضور ۲۰۰ شرکت و موسسه حمل و نقل و صنایع وابسته آغاز بکار کرده است.

همچنین بخوانید

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی استقبال از سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته را گسترده ارزیابی کرد وگفت: امسال در این نمایشگاه استارتاپ های حمل و نقلی حضوری پررنگ دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر فعالان عرصه حمل و نقل داده محور فعالیت کنند می توانند با خدمات رسانی بهینه بهره وری خود را افزایش دهند، افزود: اولویت های شبکه های زیرساخت ریلی و جاده ای باید در کشور سامان یابد که توجه به این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

آدم نژاد ضمن اشاره به اینکه با توسعه این زیرساخت در داخل مجموعه ای منسجم خدمات رسانی بهتر می شود، اظهارداشت: ارتقای خدمات در نقاط مختلف مانند فرودگاه ها، ترمینال ها و ایستگاه های راه آهن رویکرد دیگر وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر به جامعه است.

وی اضافه کرد: ارتباط با تشکل ها با نظر وزیر راه و شهرسازی در حال تقویت بوده تا با آگاهی از مشکلات پیگیری راهکارهای اجرایی این مهم در دستور کار قرار گیرد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی همچنین درباره اولویت دیگر وزارت راه شهرسازی اظهارداشت: ایران می تواند مسیر ترانزیت و حمل و نقل کالای کشورهای دیگر باشد که باید موانع این بخش را رفع و شرایط عبور و مرور را تسهیل کرد.

وی در ادامه به رادیو اقتصاد یادآورشد: انتظار می رود فاز نخست طرح جامع حمل و نقل با عنوان مدل ‌سازی تقاضای حمل و نقل در توسعه زیرساخت‌ها تا پایان سال منتشر شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا