بورسبورس اوراق

شفاف سازی تاپیکو در خصوص فروش پتروشیمی غدیر

در کدال منتشر شد؛

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ۶۷.۵۶ درصد از سهام شرکت پتروشیمی غدیر را از طریق مزایده عمومی واگذار می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با سرمایه ۸۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، در خصوص برگزاری مزایده فروش سهام شرکت پتروشیمی غدیر توضیحاتی ارائه داد.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، در راستای اجرای بند یک گروه ب ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان در خصوص لزوم افشای فوری اطلاعات با اهمیت توسط ناشر، اقدام به شفاف سازی کرد.

براساس این اطلاعیه، شرکت خدمات مدیریت صبا تامین در نظر دارد به وکالت از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به واگذاری ۶۷.۵۶ درصد از سهام شرکت پتروشیمی غدیر از طریق مزایده عمومی و با شرایط مندرج در آگهی منتشره مورخ ۲۵ آذر ۱۳۹۷ در سایت شرکت فرابورس ایران اقدام کند.

لازم به ذکر است، میزان سهام آگهی شده برای فروش در شرکت پتروشیمی غدیر تعداد ۸۷۸ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۱۴ سهم با بهای تمام شده یک هزار و ۵۸۴ ریال به ازای هر سهم و با قیمت پایه هر سهم ۱۹ هزار و ۴۷۸ ریال است. بدیهی است در صورت تحقق واگذاری، مراتب و آثار مالی مربوط اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا