بانکبانک و بیمه

انتخاب بانک ملی ایران به عنوان بانک برتردرخدمت رسانی به ایثارگران

بانک ملی ایران به عنوان بانک برتر در خدمت رسانی به ایثارگران معرفی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز در مراسم تجلیل از وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان دستگاه برتر در خدمت رسانی به ایثارگران، بانک ملی ایران به عنوان یکی از سه دستگاه برتر زیرمجموعه وزارتخانه معرفی شد.

لوح تقدیر و تندیس بانک ملی ایران را حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی اهدا کردند.

این لوح و تندیس را رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران دریافت کرد. وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که امروز جنگ اقتصادی علیه کشورمان به صورت عیان در جریان است، گفت: ایثارگری هایی که در صحنه جبهه و جنگ نمایان بود، امروز باید در عرصه های اقتصادی خودنمایی کند تا کشور بتواند از سختی ها به سلامت عبور کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانک ملی ایران نیز در این مراسم با یادآوری وقایع منجر به انقلاب اسلامی ایران و پیروزی مجاهدان در هشت سال دفاع مقدس، پایداری جمهوری اسلامی ایران را مدیون رهبری قدرتمند و متکی به خدای متعال و نیز مردم همیشه در صحنه دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، صبغه توحیدی داشت و با حفظ همان وحدت، راه خود را ادامه خواهد داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا