اقتصاد کلان

تاکید بر تعیین تکلیف سریع اموال با حفظ منافع سازمان و بیت المال و رعایت حق الناس

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در جمع کارکنان این سازمان عنوان کرد:

ظهر امروز به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بیست و هفتمین سالگرد تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که مصادف شده است با ایام شهادت حضرت زهراء (س)، جمشید قسوریان جهرمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در جمع کارکنان ایراد سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، قسوریان جهرمی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به مناسبت مصادف شدن سالگرد تاسیس سازمان اموال تملیکی با پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به واگذاری وظایف جدید که بر عهده سازمان قرار گرفته است و همچنین کمبود امکانات و تجهیزات لازم جهت تعیین تکلیف سریع اموال تحت تملک، در سالجاری با فراز و نشیب های زیادی روبرو بودیم که با تلاش دو چندان کارکنان خدوم سازمان توانستیم تا حدودی بر این مشکلات فائق آییم.

وی اظهار داشت: در اقدامات انجام شده، علاوه بر حفظ منافع سازمان و بیت المال باید نسبت به عدم تضییع حقوق مردم و رعایت حق الناس دقت کافی صورت پذیرد.
ایشان همچنین با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از تولید داخلی، به مواردی از حمایت ها و همکاری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تولیدکنندگان و شرکت های داخلی از جمله مپنا پرداخته و بر ادامه این روند تاکید نمود.
گفتنی است پس از سخنرانی مدیرعامل سازمان مراسم عزاداری ایام فاطمیه برگزار شد و در پایان نیز با سفره حضرت زهرا (س) از حضار پذیرایی گردید.

همچنین بخوانید

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا