بانک و بیمهبیمه

آگهی فروش سهام شرکت بیمه زندگی خاورمیانه (سهامی عام)

در اجرای مفاد ماده ۵ اساسنامه شرکت و بر اساس مصوبه مورخ ۲۶/۰۸/۱۳۹۷ هیأت‌مدیره مقرر گردید که کلیه سهامداران مبلغ تعهدی سرمایه خود را به میزان ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم ظرف مهلت مقرر به حساب شرکت واریز نمایند. از تاریخ انتشار آگهی تعداد ۱،۰۰۵،۹۳۱،۱۵۷ سهم توسط سهامداران به صورت کامل تأدیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با توجه به عدم پرداخت کامل مبالغ باقیمانده سهام ظرف مهلت قانونی و در اجرای مواد ۳۵ و ۳۶ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، حداکثر تعداد ۱۹۴،۰۶۸،۸۴۳ سهم یک هزار ریالی عادی با نام ِمتعلق به آن دسته از سهامدارانی که ظرف مهلت قانونی نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام ننموده‌اند توسط شرکت از روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۸ لغایت ۳۱/۰۲/۱۳۹۸ از طریق بازار فرابورس به فروش خواهد رسید.

لازم به ذکر است سهامدارانی که نسبت به پرداخت مبالغ تعهدی خود اقدام ننموده‌اند و تمایل دارند از فروش سهام خود جلوگیری نمایند می‌توانند تا پیش از فروش سهام متعلقه از طریق فرابورس، نسبت به واریز مبلغ تعهدی به همراه خسارت دیرکرد و کلیه هزینه‌های مترتبه فروش اقدام و فیش واریزی را به شرکت ارائه نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا