بورسبورس اوراق

تداوم صعود

شاخص در آستانه ورود به کانال ۲۰۲ هزار واحدی:

 

امروز شاخص کل با رشد ۸۵ واحدی به عدد ۲۰۱ هزار و ۸۹۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز روی عدد ۳۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد. شاخص بازار اول نیز رشدی ۴۶۸ واحدی را به ثبت رساند تا به عدد ۱۵۱ هزار و ۶۴۴ واحد برسد. شاخص بازار دوم هم با کاهش ۱۷۳۸ واحدی به ۳۸۸ هزار و ۲۹۱ واحد رسید. آیفکس نیز با ۳۸ واحد کاهش به عدد ۲۴۵۷ رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  با دست به دست شدن ۱۱ میلیارد و ۹۶۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار طی۴۱۷ هزار نوبت داد و ستد  ارزش معاملات امروز بورس تهران به ۱۸ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال رسید.

امروز نمادهای کگل، وامید و کچاد به ترتیب با ۳۹۳، ۳۰۶ و ۲۵۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد های فملی، شپنا و فولاد به ترتیب با ۱۹۹، ۱۲۴ و ۱۰۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر تدپیکس را به نام خود ثبت کردند. امروز همچنین بانک پاسارگاد، سیمان کرمان، بانک ملت، ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و بانک تجارت در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند. همچنین گروه بانکی در معاملات امروز همچون روز گذشته صدرنشین برترین گروه های صنعت بود. گروه کانه های فلزی در جایگاه دوم این شاخص قرار گرفت و گروه صنایع شیمیایی نیز در رتبه سوم ایستاد.

طی معاملات امروز نمادهای معاملاتی شرکت گلوکوزان‌ (غگل۱)، سرمایه گذاری بهمن(وبهمن)، توسعه صنایع بهشهر(شوینده)، تجارت الکترونیک پارسیان (رتاپ۱)، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس(زپارس)، تامین سرمایه نوین (تنوین۱) متوقف و نماد شرکت نوسازی و ساختمان تهران(ثنوسا)، مدیریت سرمایه گذاری امید(وامید)، سیمان کردستان(سکرد)، گروه تولیدی مهرام(غمهرا)، فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر(قپیرا) و سیمان هرمزگان(سهرمز)، بانک اقتصاد نوین(ونوین)، بازگشایی شدند.

به گزارش سنا، در معاملات امروز شاخص کل با حمایت نمادهای بزرگ رشد خود را ادامه داد و رکورد جدیدی ثبت کرد و ارزش معاملات نیز از مرز روز گذشته عبور کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا