بورسبورس اوراق

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن «وبهمن» در هم سهم خود به سوددهی رسید

طی دوره سه ماهه؛

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۷۱ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد چشمگیری را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره‌ای سه ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یاد شده، مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۱ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش چشمگیری داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن، شناسایی ۱۵۴ میلیارد سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها را از عمده دلایل شناسایی سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وبهمن” در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یاد شده، با افزایش ۸۰۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال به ۵ هزار و  ۲۹۶ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال رسید.

“وبهمن” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۱ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۵۵ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۶۳ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا