بورسبورس اوراق

شاخص کل کاهشی شد

 

 

شاخص کل امروز  با یک هزار و ۴۶۴ واحد اُفت به ۲۰۲ هزار و ۸۵۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شاخص کل بورس تهران امروز با روندی کاهشی همراه شد. سایر شاخص های بورس تهران نیز امروز قرمزپوش بودند.

براین اساس شاخص کل امروز با یک هزار و ۴۶۴ واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به ۲۰۲ هزار ۸۵۷ واحد، شاخص قیمت «وزنی – ارزشی» با ۴۲۲ واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به ۵۸ هزار ۴۶۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۵۶ واحد کاهش معادل ۰.۳۸ درصد به ۴۰ هزار و ۵۹۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۰۹ واحد کاهش، معادل ۰.۳۸ درصد به ۲۸ هزار و ۲۸۲ واحد، شاخص آزاد شناور با یک هزار و ۶۰۸ واحد افت، معادل ۰.۷۰ درصد به ۲۲۸ هزار و ۸۶۶ واحد، شاخص بازار اول با ۹۲۰ واحد کاهش معادل ۰.۶۰ درصد به ۱۵۲ هزار ۷۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۳ هزار و ۶۶۲ واحد ریزش معادل ۰.۹۳ درصد، به ۳۹۱ هزار و ۵۱۶ واحد رسید.

امروز همچنین بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون و ۶۹۹ هزار برگه سهم در ۲۴۹ هزار و ۱۴۰ نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۸۸۰ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان داد و ستد شد.

امروز ۷ نماد «فارس با ۱۶۹ واحد، ومعادن با ۱۳۶ واحد، مبین با ۱۲۷ واحد، تاپیکو با ۱۱۴ واحد، کگل با ۱۱۰ واحد و کچاد با ۱۰۱ واحد» بیشترین تاثیر منفی و  نماد «وبصادر با ۲۰۵ واحد» رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس برجای گذاشتند. نمادهای پُربیننده امروز نیز ۷ نماد «وتجارت (بانک تجارت)، خساپا (سایپا)، خپارس (پارس خودرو)، وبملت (بانک ملت)، خودرو (ایران خودرو)، های وب (داده گستر عصر نوین)، فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) » بودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا