بانک و بیمهبیمه

همزمان با روز ملی خلیج فارس، شعبه مرکزی بندرعباس بیمه حکمت افتتاح شد

همزمان با روز ملی خلیج فارس، شعبه مرکزی بندرعباس با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل، معاونین و مدیران بیمه حکمت و مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بیمه حکمت،در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر و سریعتر به آحاد جامعه، شعبه بندرعباس بیمه حکمت افتتاح شد.

بر این اساس دکترچایچی طی سخنانی به موقعیت استراتژیک شهر بندرعباس در حوزه تجارت بین الملل اشاره کرد و گفت: همجواری این شهر در کنار بندر شهید رجایی باعث شده تا ۵۵ درصد واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران از این بندر صورت پذیرد و همچنین ۷۰ درصد ترانزیت کشورهای دیگر در این نقطه از کشور رخ دهد.

وی ادامه داد: از این رو حضور بیمه حکمت به‌عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای مستقر در این شهر بسیار مهم، سرآغاز خوبی را برای استفاده از ظرفیت‌ بالای این منطقه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت به حادثه اخیر سیل در برخی شهرهای کشور اشاره کرد و بیان داشت: سیل اخیر خسارات سنگینی را به کشور تحمیل کرد و باعث شد که افکار عمومی توجه بیشتری به مبحث بیمه داشته باشند.

دکتر چایچی در ادامه سخنان خود افزود: باید از گذشته و اینگونه رخدادها پند گرفته و نقش بیمه را در زندگی جدی بگیریم.

مدیر عامل بیمه حکمت با اشاره به پیشگام بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های نظام، خاطر نشان کرد: در همه مسائل کشور چه قبل و چه پس از انقلاب ارتش حضوری پررنگ و موثر داشت و دارد و همانطور که می دانید نخستین شعبه بانک ایرانی در کشور در سال ۱۳۰۴ با سرمایه صندوق بیمه عمر ارتش در شهر رشت تاسیس شد.

دکتر چایچی تصریح کرد: پشتوانه شرکت بیمه حکمت، پشتوانه بسیار قوی است چرا که سهامداران آن ارتشیان غیور ایران اسلامی هستند و اولویت‌های مهم ما در شرکت گسترش شبکه فروش و نمایندگی‌ها وآگاه سازی مردم برای سوق پیدا کردن به بیمه بویژه بیمه زندگی است که بایستی شعبه بندر عباس به خوبی سیاست‌های شرکت را در این راستا انجام دهد.

پس از سخنان مدیرعامل بیمه حکمت، دکتر مسعود طباطبایی معاون تحقیق و توسعه بازار به ایراد سخنرانی پرداخت و تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی شرکت بیمه حکمت نیز توسعه بیمه در سراسر کشور است تا خدمت‌رسانی سریع و مطلوب‌تر برای مردم بویژه خانواده‌های معظم ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

بر پایه این گزارش، دکتر چایچی حکم رئیس شعبه‌ای بندرعباس را به اسماعیل قاسمی تنفیذ و برای وی و همکارانش آرزوی موفقیت و سربلندی را در جهت ارائه خدمات متنوع و مورد رضایت مشتریان مسئلت داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا