بورسبورس اوراق

ارزش بازار«ثشاهد» به ۲ هزار و ۹۰۱ میلیارد ریال رسید

طی اردیبهشت ماه؛

 

ارزش بازار شرکت شاهد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲۵۶ میلیارد و ۸۵۸ میلون ریال به ۲ هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت شاهد با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت شاهد با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۵ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال به یک هزار و ۷۵۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت شاهد نیز با افزایش ۲۵۶ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال محاسبه شد.

ثشاهد” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به مبلغ ۹۲ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۷ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت شاهد طی دوره یک ماهه منتهی به اردی‌بهشت ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۹ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا