بورس

لایحه سامان‌دهی سهام عدالت ابهام دارد

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ از بررسی لایحه سهام عدالت در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: اگرچه روش کلی آزادسازی سهام عدالت و واگذاری آن تصویب شده بود، اما جزییات و مسیر آن با اما و اگرهایی همراه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر در تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوعش گفت: لایحه سامان‌دهی سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت؛ اگرچه روش کلی آزادسازی سهام عدالت و واگذاری آن تصویب شده بود اما جزییات و مسیر آن با اما و اگرهایی همراه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی، مرکز پژوهش‌ها و اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نظرات متفاوتی درباره روش واگذاری سهام عدالت داشتند.

واگذاری سهام عدالت به هماهنگی‌ میان وزارت اقتصاد و سازمان بورس نیازمند است

همچنین بخوانید

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی با بیان اینکه برای واگذاری سهام عدالت باید هماهنگی‌هایی میان وزارت اقتصاد و داراریی و سازمان بورس برقرار شود، اظهار کرد: برای تحقق و اجرایی شدن این لایحه سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی و بانک مرکزی باید با یکدیگر برای استفاده از اتاق تسویه میان بانک‌ها به تعامل برسند.

بررسی زمانبندی آزادسازی سهام عدالت

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: زمانبندی آزادسازی سهام عدالت و روش اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ این موضوع به صورت آیین‌نامه به شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ارجاع شود.

به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی ادامه داد: برای تعیین تکلیف شرکت‌های استانی و کانون سهام عدالت شهرستان‌ها، نظرات مختلفی مطرح شد. گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس آماده شده و به صحن علنی ارائه می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا