بورسبورس اوراق

«وبهمن» خریدار و فروشنده بود

طی اردیبهشت ماه؛

 

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود ۱۷ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۴۴۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶ هزار و ۶۳ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۸ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۷۵ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن نیز با افزایش ۳۲۵ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال معادل ۶ هزار و ۳۸۸ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال محاسبه شد.

وبهمن” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال به مبلغ ۶۱ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه خریدار سهام چهار شرکت بورسی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۸ میلیون ریال بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا