بانکبانک و بیمه

مدیر عامل بانک بانک مهر اقتصاد: با حمایت همکاران در تمامی شاخص ها موفق بوده ایم

 

همایش فرهنگی-تخصصی کارکنان اداره امور شعب استان کهگیویه و بویراحمد با حضور مدیر عامل، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد برگزار شد.
.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این استان، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد علی رغم محدودیت در استفاده از برخی امکانات و سرویس های بانکی، توانسته است با جلب اطمینان و اعتماد عمومی، ضریب نفوذ بالایی در بازار پولی و مالی کشور داشته باشد و با برخورداری از مشتریان چندین میلیونی در رقابتی تنگاتنگ، ضمن رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه کشور، گفت: در سال گذشته بخشی از فعالیت‌های بانک صرف مقابله با چالش‌های پیش رو از جمله بهینه سازی منابع و مصارف بود اما با همه تنگناها یک سال خوب و به یاد ماندنی را پشت سرگذاشتیم و توانستیم با تلاش خوب همه کارکنان در یک فرایند منسجم و یکپارچه کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه اگر بانک مهر اقتصاد در تمام شاخص های عملکردی خوش درخشیده است، به واسطه تلاش کارکنان آن بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود تمامی موانع و چالش های پیش رو، در حوزه وصول مطالبات، جذب منابع، فروش املاک مازاد و ارائه تسهیلات اقدامات بی نظیری در سال گذشته صورت گرفت.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انسانی را شالوده اصلی پیشبرد برنامه ها دانست و تاکید کرد: توجه به خواست ها و نیازهای منطقی سرمایه انسانی می تواند همه چالش ها و مشکلاتی پیش روی بانک را از میان بردارد که این را همه در عمل دیده ایم .

وی خاطر نشان کرد: توجه به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان را در اولویت برنامه ها قرار داده ایم و در این راستا آئین نامه های مناسبی نیز تدوین شده که امیدواریم با مرتفع نمودن نواقص گذشته، سطح خدمات رفاهی و مزایای همکاران ارتقاء بیشتری یابد.

ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر بانک در سال های اخیر بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای داخلی و تولید ملی در صدد است تا با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در تحقق این شعار و دست یابی به اهداف پیش بینی شده اقتصادی نظام، سهیم باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا