صنعتصنعت، معدن، تجارت

بیست و یکمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در کرمانشاه

سازمان مدیریت صنعتی برگزار می کند:

بیست و یکمین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ایران” با موضوع ” توسعه قابلیت های مدیریت منابع انسانی در رویارویی با چالش های سال ۱۳۹۸″ با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی شرکت (سازمان و کارکنان) با حضور مقامات استانی و مدیران ارشد، سیاستگذاران، متخصصان و کارشناسان منابع انسانی سراسر کشور روز‌های ۹ و ۱۰ مرداد ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، گفتنی است؛ از سال ۸۱ تا کنون ۱۴ دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی در تهران و ۲۰ همایش عرصه یاد گیری در استان‌های کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده که طی آن ۹۸۶ تجربه و ۳۷۸۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شده است که از این تعداد بالغ بر ۶۵۰ تجربه و مقاله در رویداد‌های مذکور ارائه شده است.

همچنین بخوانید

همچنین ۱۸ هزار نفر از اساتید و متخصصین وصاحبنظران و علاقمندان به حوزه مدیریت منابع انسانی در این رویداد‌ها شرکت کرده اند که حاصل آن بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر ساعت آموزش و یاد گیری بوده است. حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از بخش خصوصی، ۴۰ درصد از بخش دولتی و ۳۰ درصد هم از جامعه بزرگ زنان کشور بوده است.

در این همایش ضمن ارائه ۱۵ تجربه داخلی در حوزه منابع انسانی ، سه تجربه بین المللی در این حوزه نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا