ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آیفون شبیه گلکسی می‌شود؟

به نظر می‌رسد که اپل دیگر قصد ندارد پنل نمایشگرهای اختصاصی برای گوشی‌های آیفون بسازد و از همان نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های گلکسی سامسونگ بهره خواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تاکنون اپل برای تولید گوشی‌های هوشمند آیفون، به شرکت‌های تولیدکننده پنل‌های صفحه نمایش در آسیا همچون سامسونگ و ال‌جی که از بزرگترین سازندگان نمایشگرهای اولد در جهان به شمار می روند، سفارش می‌داد اما حالا اخبار و شایعات منتشر شده در زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی آمریکایی دیگر قصد ندارد سفارش ساخت پنل‌های اولد اختصاصی مخصوص گوشی‌های آیفون را بدهد بلکه می‌خواهد از همان مواد مورد استفاده از پنل‌های گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده کند.

بنابراین بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ احتمالا شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های پرچمدار و جدید سامسونگ همچون گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ پیدا خواهند کرد.

همچنین بخوانید

آنها همچنین برآورد و اعلام کرده‌اند که احتمالا اپل این تصمیم را به منظور کاهش هزینه‌های عملیاتی خود و افزایش سودآوری در فصول مختلف مالی اتخاذ کرده است.  

طبق گزارش وب سایت ۹to۵mac، انتظار می‌رود آیفون‌های جدید اپل طبق روال سال‌های پیش در جریان برگزاری رویدادی در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و رونمایی شوند و مانند سال گذشته، دو گوشی مجهز به نمایشگر اولد و یک دستگاه نیز با نمایشگر ال‌سی‌دی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا