انرژی

آخرین وضعیت خطوط لوله نفت در روستاها

مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: بیش از ۴۰۰۰ مورد سوراخ شدگی در خطوط لوله نفت در روستاها و شهرها وجود دارد که مردم برای حل این مشکل و رفع آلودگی به وجود آمده به ما اطلاع می‌دهند و ما نیز نسبت به حل آن اقدام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احمد محمدی امروز در چهارمین همایش مسوولیت اجتماعی صنعت نفت، با بیان این‌که باید مردم این احساس را داشته باشند که نفت برای بهبود زندگی آن‌ها است، اظهار کرد: توسعه پایدار جز با برقراری احساس بهبود در زندگی مردم جامعه اطراف طرح‌های صنعتی محقق نمی‌شود.
وی تاکید کرد: صنعت نفت در نقاط مختلف کشور در مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده است، اما درباره کارهایش تبلیغی نداشته است.
او با بیان این‌که هدفمند کردن مسئولیت‌های اجتماعی نیازمند نظام‌مند کردن برنامه‌ریزی برای اجرای کارهای مرتبط است، گفت: شناسایی نیازمندی‌های واقعی جوامع محروم بسیار مهم است که در این حوزه نیز اقدامات متعددی انجام شده است.

به گفته وی بیش از ٩٠ تا ۹۵ درصد گازهای مشعل را تا سه سال آینده با هدف حفظ محیط‌زیست جمع آوری می‌کنیم.

وی با بیان این‌که شناسایی نیازهای مراکز روستاها و مراکز استان‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: اقدامات متعددی انجام شده که بعضاً جزو مستحبات بوده و اکنون باید به واجبات توجه بیشتری کنیم.
وی با بیان این‌که اگر نیازهای واقعی را شناسایی کنیم، قطعا بیش‌تر به هدف نزدیک خواهیم شد، گفت: امیدواریم با اساسنامه ای که در این زمینه درنظر گرفته شده و ایجاد یک برنامه درست بتوانیم  رضایت بیشتری را جلب کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا