امور زیربناییتعاون و اشتغال

دولت و کارفرماها آمادگی بهبود شرایط معیشتی کارگران را ندارند

ری- رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی بهبود معیشت کارگران را بهترین برنامه این فراکسیون دانست و گفت: متاسفانه دولت و کارفرماها آمادگی کافی برای بهبود معیشت کارگران ندارند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا محجوب ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان ری طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز مهم ترین موضوع جامعه کارگری بحث قراردادهای موقت هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی است.

وی در مورد بیمه کارگران نیز گفت: در خصوص تامین منابع مالی بیمه بین مجلس و دولت اختلاف وجود داشته و بحث مفصلی دارد و از سوی دیگر عملکرد تامین اجتماعی در بخش درمان باید بهتر از گذشته شود، در حال حاضر تامین اجتماعی در بحث ساخت بیمارستان عقب مانده است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در خصوص مطالبات برخی از بازنشستگان در خصوص همسان سازی حقوق آن ها گفت: در قانون برنامه مواردی را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نوشتیم، اما متن تاکید شده و عملیاتی ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام به یک متن تعارفی تبدیل شد و زمانی که قانون تبدیل به تعارفات و توصیه شود، خروجی نخواهد داشت.

وی بهبود معیشت کارگران را بهترین برنامه فراکسیون کارگری مجلس دانست و گفت: متاسفانه دولت و کارفرماها آمادگی کافی برای بهبود معیشت کارگران ندارند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا