بانکبانک و بیمه

طبقه‌بندی محصولات بانک توسعه تعاون باهدف بهینه‌سازی عملکرد طرح‌ها

حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه بانک توسعه تعاون: طبقه‌بندی محصولات این بانک باهدف بهینه‌سازی عملکرد طرح‌ها صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی این بانک گفت: محصولات تخصصی بانکی در اختیار واحدهای استانی و شعب بانک قرارگرفته که می‌تواند مبنای مذاکرات بانک با مشتریان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شریفی افزود: محصولات این بانک بر اساس ماهیت، مخاطب و هدف هر طرح طبقه‌بندی گردیده است و با بررسی عملکرد واحدهای استانی، می‌توان به خلاقیت و فعالیت استان‌های برتر در بهره‌مندی از محصولات پی برد.

شریفی افزود: طرح صندوق صبا به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال، طرح توسعه به میزان ۹۲۰۰ میلیارد ریال در تجهیز عملیات سپرده‌ای به کار بانک آمده است و همچنین طرح همراه به میزان ۵۳۰ میلیارد ریال، طرح کوثر به میزان ۸۰۰ میلیارد ریال، طرح رونق به میزان ۴۰۰ میلیارد ریال، طرح همیار به میزان هزار میلیارد ریال و طرح حامی مرزنشینان به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال به حجم عملیات بانک توسعه تعاون افزوده است.

شریفی خاطرنشان کرد: واحدهای استانی و شعب در بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از امکان خرید دین به میزان ۱۴ هزار میلیارد ریال عملیات بانکی انجام داده‌اند. وی در ادامه به نقش ابتکاری واحدهای استانی در محصولات کارمزد محور اشاره نمود که موجب خلق ارزش مناسب بانکی برای تعاونگران و کارآفرینان می‌گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا