بانکبانک و بیمه

دومین پنل تخصصی مدیران شعب با رویکرد بررسی محصولات و خدمات جدید

دومین پنل تخصصی مدیران شعب استان‌ها با رویکرد بررسی محصولات و خدمات جدید با حضور استان‌های خوزستان، مرکزی، قزوین، اصفهان و مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دومین پنل تخصصی مدیران شعب استان‌ها با رویکرد بررسی محصولات و خدمات جدید با حضور استان‌های خوزستان، مرکزی، قزوین، اصفهان و مازندران برگزار شد و مدیران شعب استان‌ها پیشنهادات و رویکردهای خود در این مورد را بیان نمودند.

یونس کلانتری مدیر شعب استان قزوین در این پنل با ارائه گزارش تسهیلات کارمزد محور گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این تسهیلات؛ رونق تولید، ایجاد اشتغال واقعی، حذف واسطه‌های غیرضروری، پرداخت تسهیلات کم ریسک، امکان نظارت صددرصدی و ایجاد نقدینگی مناسب می‌باشد و حدود شش هزار میلیارد ریال طی سال گذشته تسهیلات کارمزد محور به بخش‌های اقتصادی پرداخت گردیده است.

ابراهیم عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان نیز بابیان مزیت‌های بانکداری الکترونیک خاطرنشان کرد: این نوع از بانکداری امکان حجم گسترده‌ای از نقل‌وانتقال وجوه و عملیات بانکی را برای واحد بانکی فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزایش شهرت بانک با تکیه‌بر نوآوری و خلاقیت، افزایش دقت، شفافیت و سلامت، صرفه‌جویی زمانی، دسترسی راحت به خدمات و ارائه خدمات بر اساس نیاز و سفارش مشتری را از مهم‌ترین مزایای خدمات الکترونیک اعلام نمود.

همچنین جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان صدور ضمانت‌نامه را از خدمات تخصصی بانکی و مسیری برای ارتباط بهتر با جامعه هدف اعلام نمود و گفت: هم‌زمان با صدور ضمانت‌نامه، مشتریان به بهره‌مندی از سبد متنوع خدمات بانک ترغیب می‌شوند و مزیتی برای توسعه بازار ایجاد می‌گردد. رئوف احمدی مدیر شعب استان مازندران نیز با بررسی مکانیزم تفاهم‌نامه و قرارداد عاملیت گفت: امضای تفاهم و قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی موجبات اعتماد دوسویه را فراهم می‌آورد و نفوذ اجتماعی بانک را افزایش می‌دهد.

وی همچنین اعطای تسهیلات وجوه اداره شده و تسهیلات یارانه دار را از طریق تفاهم‌نامه و قرارداد عاملیت میسر دانست و بازخورد ناشی از انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای عاملیت را در شناسایی و بخش‌بندی بهتر بازار و شناسایی جامعه هدف ملاحظه نمود.

علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی همچنین با تبیین اعتبار اسنادی داخلی؛ تسهیل و توسعه مبادلات بازرگانی با طرف‌های تجاری از طریق سیستم بانکی و کاهش ریسک خریدار و فروشنده در معاملات بازرگانی و احراز اطمینان از حسن انجام تعهدات طرف مقابل، کاهش هزینه‌های مالی در قراردادهای تجاری، کاهش نیاز واحدهای بازرگانی و تولیدی به نقدینگی و کاهش ریسک مالی فروشندگان و پیمانکاران را از مزایای این خدمت تخصصی برای مشتریان بانک برشمرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا