انرژی

برگزاری جشنواره بهره‌وری در حوزه صنایع معدنی با محوریت دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان ایمیدرو در راستای اجرای فعالیت‌های مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، این تفاهم‌نامه با حضور دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو در راستای فعالیت‌های مشترک امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است جشنواره بهره‌وری در حوزه صنایع معدنی با محوریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شود.

دکتر احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این جلسه با اشاره به شروع همکاری‌ها میان این دانشگاه و سازمان ایمیدرو گفت: باید تلاش کنیم تا پروژه‌ها و طرح‌های اثرگذار با این سازمان داشته باشیم.

وی افزود: این سازمان بودجه خوبی برای تحقیقات دارد که دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و محققان می‌توانند با تدوین طرح های تحقیقاتی موثر از این بودجه استفاده کنند.

معتمدی با اشاره به آغاز همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان ایمیدرو، افزود: باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا این دانشگاه و سازمان ایمیدرو طرح‌های تحقیقاتی مشترک و اثرگذار با یکدیگر داشته باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این دانشگاه بر اساس قراردادی که با اتاق بازرگانی تهران دارد، درحال پیگیری پروژه‌های مختلف از جمله پروژه‌های معدنی است.

دکتر معتمدی تصریح کرد: قرارداد این دانشگاه با اتاق بازرگانی تهران یک فعالیت بلند مدت و مستمر خواهد بود.

دکتر مالک نادری، مدیرکل فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این جلسه گفت: سازمان ایمیدرو نقش موثری در صنعت و معدن کشور ایفا می‌کند و اکنون صنایع و معادن زیادی تحت نظر این سازمان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: درحال حاضر دانشگاه صنعتی امیرکبیر همکاری خوبی با این سازمان دارد و امیدواریم این همکاری‌ها توسعه یابد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیرکل فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بودجه سازمان ایمیدرو می‌تواند بخشی از بودجه خود را به حوزه تحقیقات اختصاص دهد که دانشگاه‌ها می‌توانند از این بستر استفاده لازم را ببرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا