بین الملل

چین قوانین وام‌گیری مجدد شرکتهای بورسی را تسهیل کرد

تنظیم‌کننده مقررات اوراق چین قوانین وام‌گیری مجدد برای شرکت‌های لیست شده در بازار سهام را تسهیل کرد تا این شرکت‌ها بتوانند با قدرت بیشتری با شیوع ویروس کرونا مقابله کنند و به تولید بازگردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، تنظیم‌کننده مقررات اوراق چین قوانین وام‌گیری مجدد برای شرکت‌های لیست شده در بازار سهام را تسهیل کرد تا این شرکت‌ها بتوانند با قدرت بیشتری با شیوع ویروس کرونا مقابله کنند و به تولید بازگردند.

کمیسیون تنظیم مقررات اوراق چین اعلام کرد قوانین اصلاح شده به شرکت‌های لیست شده در بازار سهام کمک می‌کنند تا راحت‌تر سرمایه‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند. این کمیسیون همچنین به شرکت‌های لیست شده توصیه کرد سهام‌داران استراتژیک داشته باشند.

کمیسیون تنظیم مقررات اوراق چین در بیانیه خود گفت: این قوانین اصلاح شده به بازار سرمایه کمک می‌کنند که خدمات رسانی بهتری برای اقتصاد داشته باشند و به شرکت‌های لیست شده کمک کنند تا با این اپیدمی مبارزه کنند.

طبق قوانین اصلاح شده برای وام‌گیری شرکت‌ها دیگر نیازی به ملزومات سودآور بودن آنها نیست، به علاوه شرکت‌های لیست شده در فهرست چی‌نکست شاخص شنزن دیگر ملزم به رعایت برخی مقررات برای فروش سهام خود نیستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا