بورسبورس اوراق

ارزش بازار "والبر"به ۴۶ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش بازار گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۸ هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال به ۴۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) با سرمایه ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۹۶ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۸ هزار و ۷۲۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۶۶ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال به ۵ هزار و ۷۶۲ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) نیز با افزایش ۸ هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال معادل ۴۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال محاسبه شد.

والبر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۰۳ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال به مبلغ ۶۲۰ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۱۷ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه خریدار سهام چند شرکت بورسی به مبلغ ۶۹۴ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا