بورسبورس اوراق

ارزش بازار "دسبحا" به ۶۳ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۳ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال به ۶۳ هزار و ۱۹۰ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، گروه دارویی سبحان با سرمایه ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۶۹۳ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۹ هزار و ۴۸۸ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۰۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال به ۳ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی سبحان نیز با افزایش ۱۳ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال معادل ۶۳ هزار و ۱۹۰ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال محاسبه شد.

دسبحا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال به مبلغ ۱۹۶ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۸۶ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه دارویی سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا