صنعت، معدن، تجارت

دکتر اسفندیار امیدبخش دارفانی را وداع گفت

دکتر اسفندیار امیدبخش،مدیرکل سابق دفتر نمایندگی تام الاختیار تجاری ایران که سالها در زمینه الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت مجدانه کار اجرایی و پژوهشی انجام داد بودند، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دکتر اسفندیار امیدبخش، مدیرکل سابق دفتر نمایندگی تام الاختیار تجاری ایران که سال‌ها در زمینه الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت مجدانه کار اجرایی و پژوهشی انجام داد بودند، دار فانی را وداع گفت.

وی از صاحب‌نظران حوزه اقتصاد سیاسی بین‌الملل و دیپلماسی اقتصادی و طی سال‌های اخیر در اتاق بازرگانی ایران به‌عنوان مدیرکل سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مشغول به فعالیت بود.پیشتر نیز سال‌ها بعنوان مدیرکل دفتر تام الاختیار تجاری، موضوع الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت را پیگیری می‌کرد.

حمید زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت در واکنش به درگذشت دکتر امیدبخش در پیامی نوشت: «در قلب بهار طبیعت و بهار قرآن خبر از دست دادن همکار و دوست گرانقدر، جناب آقای دکتر اسفندیار امیدبخش، اندوهی عمیق بر دل نشاند. این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم، دوستان و همکاران وی تسلیت عرض نموده و از خداوند بلندمرتبه، صبر برای خانواده محترم امیدبخش و علو درجات برای مرحوم را خواستارم.»
 

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا