بانکبانک و بیمه

اسنپی ها تسهیلات خرد می گیرند

بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت اسنپ به منظور تأمین مالی پایدار برای حمایت دائمی از رانندگان این شرکت تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ این تفاهم‌نامه آغاز یک همکاری بلندمدت برای تامین مالی بسته‌های حمایتی از رانندگان این تاکسی اینترنتی خواهد بود. اعطای تمام وام‌های حمایتی اسنپ به رانندگانش، از جمله وام‌های حمایتی رانندگانی که به کرونا مبتلا شده‌اند یا به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به مشکلات مالی برخورده‌اند، از طریق کانون های همیاری اجتماعی تأمین خواهد شد.

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک دیجیتال و بدون شعبه کشور با ارائه خدمات الکترونیک و زیربنایی بانک‌داری مجازی به اسنپ این امکان را می‌دهد تا با حداقل رفت‌وآمدها بتواند مراحل تخصیص وام به رانندگان خود را به انجام برساند.

بر اساس این گزارش؛ این تاکسی اینترنتی در نظر دارد، از طریق همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت، تامین اعتبار وام‌های دیگری را به این گروه از کاربرانش در دستور کار قرار دهد تا با این روش بتواند به یک راهکار بلندمدت برای حمایت مالی از رانندگان خود دست پیدا کند و میزان رضایت‌ فردی را در ناوگانش بیش از پیش افزایش دهد.

گفتنی است، پس از شیوع کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن درآمدزایی افراد فعال در حوزه حمل‌ونقل، اسنپ به آن دسته از رانندگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند مبلغ ۵۰ میلیون ریال وام حمایتی بدون بهره و به ۵هزار نفر از رانندگان فعالش مبلغ ۲۰میلیون‌ ریال وام حمایتی بدون بهره پرداخت کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا