بانکبانک و بیمه

بانک سامان، سهامداران خود را به مجمع دعوت کرد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برای بررسی عملکرد سال ۹۸ این بانک برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بانک سامان با انتشار اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی سالانه این بانک شرکت کنند.

قرار است در این جلسه گزارش هیئت‌مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ و همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد بانک در همین مدت قرائت شود. همچنین بررسی و تصویب صورت‌های مالی و تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ از دیگر دستور کارهای مجمع بانک سامان خواهد بود.

دستور کار دیگر این جلسه، انتخاب بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه آنان، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیئت‌مدیره و درنهایت تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌ها خواهد بود.

گفتنی است، این جلسه روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه سال ۹۹ رأس ساعت ۱۰ صبح در مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی برگزار خواهد شد.

همچنین این مجمع به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir نیز پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که در راستای رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیئت‌مدیره در مجمع توزیع نخواهد شد، لذا از سهامداران محترم درخواست می‌شود که این اطلاعات را از سایت کدال دریافت کنند. همچنین با توجه به ابلاغ سازمان بورس برای پیشگیری از شیوع کرونا، امکان پذیرایی از سهامداران محترم وجود ندارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا